شاهکار بهزادی



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

دورم ز تو ای خسته ی خوبان چه نویسم

                                           من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم

ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد

                                           با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم

 

سلام  به دوستان گل و جوجو جون

دلم براتون تنگ شده بود آخه چند وقت نبودم . جوجو کله ات رو کار ننداز . بهزادم

دوستان و خوانندگان عزیز این یک شکست عشقی نیست فقط کمی دلمان برای

جوجو تنگ شده بود شعر بالا یه دفعه برای ابراز احساسات اومد دیگه..........

دیگه نمی دونم چی بنویسم فقط امدم یه سری زده باشم و جوجو فکر نکنه بی

معرفتم سر بهش نمی زنم . دلم برای همتون تنگ می شه . در ضمن جوجو خان

تویی که انقدر از سوغاتی نیاوردن من گله کردی ببینم خودت برام چی میاری .

تازه من عیدهم از اصفهان که رفته بودیم مسافرت برات سوغاتی اون تابلو ی

لیلی و مجنون رو آوردم یادت که هست .

اوه نسرین داره میاد همتون رو دوس دارم .

بوس بوس بوس

بای



جمعه 28 شهريور 139014:48 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 248
بازدید هفته : 625
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 257736
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *